Elefanti e giraffe

Nu regnar det så där igen, elefanti e giraffe! Det är så härligt när skorna redan är dyngsura när man sätter på dem på morgonen! Att sen det känns som man promenerar genom ett oändligt vattenfall när man går till jobbet med ett trasigt paraply är ju bara pricken över i-t! Nu sitter jag här med vattenpölar i skorna, hur är det möjligt att vattnet kommer in i skorna men inte ut igen? Ett par gummistövlar hade aldrig suttit bättre än just nu!

Godmorgon förresten!

Det finns verkligen ingenting vettigare att skriva. Jag jobbar bara, och det är inte så spännande när vattnet fungerar.  Det är hysteriskt lugnt, har varit många avbokningar, vet inte om det berott på vulkanen eller att vi fått dåligt rykte. Jag menar häromdagen kom det någon som hade lyckats boka ett rum för 5 personer och parkeringsplats! Det var antagligen den förra ägaren som tagit emot den beställningen, hon verkar tycka att det går bra att ställa in en extrasäng på höjden i garderoben eller ge dem en madrass att lägga i badkaret?! Sen verkar hon tycka att parkera utmed den allmänna gatan räknas som hyrd parkeringsplats?! Snacka om att jag skämdes när jag gjorde den incheckningen!

- Ehm, vi har inget rum för 5 personer, ingen parkeringsplats och inget varmvatten, hoppas ni ska trivas!

/B

Kommentarer
Postat av: line

är det på hotellet som ni inte haft varmvatten eller hemma hos er? nu är jag lite förvirrad:P

2010-04-24 @ 15:50:13
URL: http://linew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0