Fan fan fan!

Godmorgon, vilken underbar dag! Solen skiner, fåglarna kvittrar och varmvattnet fungerar. Den jävla rörmokaren kommer inte idag heller, utan imorgon, så inget varmvatten på ytterligare 24 timmar. Hur jälva kasst känns inte det?! Och det är jag som får ta all skit. Jag kommer nog för alltid ha något emot rörmokare från och med idag. De har gått om kackerlackor på min HATA-lista! Och jag hatar Italien också, vad är det för fel på dom? Varmvattnet funkar inte, bara gör något! Väntar på en ny varmvattenpanna som aldrig kommer får inte vattnet att fungera?! Hitta en annan panna! Vart fan ska dom skicka den ifrån, Paraguay? Skulle det här någonsin hända i Sverige?! Jag tror inte det!

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0