Goder morgon goder morgon

Jag är trött. Stackars Marco har sprungit upp och spytt fyrtioelva gånger (lite to much information så här tidigt på morgonen?)och väckt mig i natt. Taskigt att jag gnäller på det istället för att oroa mig för honom. Men han säger i alla fall att han mår bra nu, han är ju trots allt superman. Nu är det i alla fall dags för mig att smita till jobbet, behövde bara gnälla lite först och eftersom min pojkvän sover som en stock var det ni som fick ta smällen! Hehe. Föresten är jag förskyld också. Okej nu har jag gnällt färdigt. Ha en bra dag!

/B

Kommentarer
Postat av: Anette

Aha, det är så du gör, gnäller när vi är på distans. Akta dig så du inte hamnar på listan du med : )

2010-04-16 @ 11:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0