I-podbekymmer

Hade helt glömt bort att jag köpt nya i-podlurar när vi var i Neapel för två veckor sen. Hittade dem igår kväll så i-poden har gått varm idag. Fail av mig att köpa en tegelsten på 80gb, som om jag ens har så mycket musik? Sen kan man tydligen se på film på den där mini-displayen med, men jag har fortfarande inte fattat hur det är tänkt att man ska lägga in dom? Jag har ändå haft den i iaf 5 år och jag är fortfarande helt lost. Och har säkert inte lagt in ny musik på i alla fall 3! Men men får väl skylla på att jag var ung och dum och skulle ha det bästa och värsta av allt. Nu har jag vuxit upp och lärt mig... eller? 
Finns det någon tekniskt begåvad person där ute som vill sysslesätta sig denna lördagkväll med att ladda på ny musik och ett par filmer i min i-pod? Schyssta rå?



/B


Kommentarer
Postat av: tanya

Tack ska du ha!:)hur varmt har ni det där nu ?:)

2010-04-11 @ 10:18:00
URL: http://lifeoftanya.blogg.se/
Postat av: Anette

Vi har en på 160gig och har inte heller "hunnit/orkat/hittat" hur man ska bete sig för att få in film i den, det enda jag hört är att man behöver ett program som man laddar ner från apple. Löser du problemet så berätta hur du gjorde

2010-04-16 @ 11:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0