Out of order

Nu är jag hemma och elen funkar i alla fall som den ska igen, tur det! Jag är så jävla trött på Italien och att ingenting ska funka som det ska eller komma i tid! Nu syftar jag framför allt på jobbet, jag har fan olika tekniker där var och varannan dag som ska fixa någonting och som alltid är försenade!

Till något helt annat: Fyfan vad stökigt det är här! Det ser på riktigt ut som ett jävla bombnedslag! Och ni som känner mig vet att det krävs en del för att jag ska gnälla om att det är stökigt. Men stökigt är det, jag lovar att vi aldrig haft så här stökigt sen vi flyattade in i den här lägenheten. Nästan så att jag vill göra något åt det. Haha.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0