En dag på sjön

Vi hyrde alltså en trampbåt som vi trampade omkring i runt en liten sjö, hur mysigt som helst! Sen placerade vi oss i gräset i skuggan av en palm. Kan det bli mycket bättre än så? Jo sen fick vi en enorm glass också, med after eight smak, min absoluta favorit, den måste ni prova om ni kommer till Italien! Det är mint glass med chokladgross och helt galet gott!

Bör väl nämnas att trampbåten kändes tusen gånger säkrare än cykelvagnen (?) som vi hyrde förra veckan. Då trodde jag seriöst att vi skulle orsaka en seriekrock! Ute på sjön var det inte lika tät trafik, så nu var det värsta som kunde hända att jag fick mig ett ofrivilligt bad.





















Vi hyrde en sån här trampbåt vid havet också i somras som vi kunde bada ifrån, det var hur grymt som helst, det kommer vi definitivt göra igen i sommar! Längtar tills man kan ligga på stranden! Hade det här varit april förra året hade jag tyckt att det redan var dags för länge sen, hallå det är sommar ju?! Men nu har jag som sagt blivit italieniserad så stranden får vänta ett par veckor, kanske när Beccieboop kommer och hälsar på igen!

/B

Kommentarer
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

Gu va mysigt! :D vill också..



Ha det fint

Kram

2010-04-08 @ 21:56:07
URL: http://www.sunstreet21.devote.se
Postat av: Rebecka

Det hade blivit roligare om ni ramlat i tycker jag, höhö!

2010-04-08 @ 23:03:16
URL: http://awkwardinfatuation.blogspot.com/
Postat av: Anette

Jag vill också åka trampbåt, det måste vi göra när jag kommer nästa gång : )

2010-04-16 @ 11:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0