Be stupid






Diesel gör reklam i tunnelbanan här i Rom med budskapet Be stupid.

/B


Kommentarer
Postat av: Rita ♥

Bra reklam! ;)



Har varit i Rom, Toscana och Turin (två gånger) :) Gud vad häftigt att du bor där! Vi jobbar med Romarriket i skolan nu, ett riktigt långt arbete just för att det finns så mycket att skriva om.. herregud så stort Romarriket var! ;o Är det fortfarande så att det är jättedyrt i Rom? Jag minns att en Coca-cola, 33 cl, kostade 60 svenska kronor när jag och mormor var på ett café O_o



KRAM

2010-02-01 @ 19:46:03
URL: http://ritas.blogg.se/
Postat av: Rita ♥

Jag vet faktiskt inte vad stället hette där vi var i Toscana, kan fråga mamma när hon kommer hem (hon jobbar natt och pappa vet nog inte) ;) Vi hyrde ett jättestort hus med mammas släkt, pool på tomten, egen kock och berg bakom huset där vi promenerade ^^ Nu låter det kanske jättelyxigt men det var mest mysigt att umgås med släkten!



Haha, känns inte som att caféet var så himla faancy, så vi blev nog blåsta i så fall x') Det var rätt längesen jag och mormor var i Rom men det är ett av mina starkaste minnen ^^ 60 kr för en Cola.. :S



Hur träffade du din kille då? När du var i semester i Rom? Kan du italienska? Ojoj, många frågor på en gång =)



Tack för tipset, testar det nästa gång!

KRAM



2010-02-01 @ 20:04:48
URL: http://ritas.blogg.se/
Postat av: jennilie

Sv: haha, tack :D Ha en fin kväll!

2010-02-01 @ 20:13:35
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0