Sol vs snö vs regn

Det känns verkligen som om hela jävla världen sticker iväg till soliga stränder, men jag är inte avundsjuk alls i Rom ska det bara regna typ dom närmaste 7 veckorna! Så härligt! Nej jag vill ha sol, vita stränder och paraplydrinkar! Fast å andra sidan skulle det inte vara helt fel att stå på en bräda just nu heller, bara jag slipper det här jävla regnet! Gnäll, gnäll, gnäll...

Nu har jag kommit in i mina italienska vanor igen, alltså jag åt pasta med tomatsås till lunch. Haha. För det gör jag tydligen jämt! Enligt en viss Beccieboop i alla fall. Känns lite snopet nu när jag väl är tillbaka att jag stack från Sverige så hastigt. Hann ju inte säga hej då eller nåt! Men men, man kan ju inte få allt, synd tycker jag!



 

VS





/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0