Dagens

Ska iväg och käka lunch med Eva nu. Lite rolig historia att vi träffades i Spanien för fem år sen, då bodde hon i Norge, nu på Island, men båda skaffade pojkvänner i Rom så att vi kan umgås när grabbarna jobbar! Awsome!

Sitter på ett internetcafé eftersom internetet i vår lägenhet bara funkar när det har lust och på senaste tiden har det varit riktigt bråkigt! Så vettefan hur det ska gå om jag ska börja plugga på distans nu snart om internet inte funkar när jag ska ha "lektion". Så är typ omöjligt att få upp några bilder, en tog fan en och en halv timme! Bilden jag lyckades få upp är ifrån igår, jag lagade tacopizza till middag, det måste fan vara något av det godaste man kan äta!







/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0