Ett år!

Nu är det den 20e januari vilket betyder att jag och min Marco har varit tillsammans i ett år! Tiden har gått sjukt fort!

Fick ett jättegulligt sms:
Il primo giorno che ti ho guardato nei occhi tuoi ho sentito che sei la persona della mia vita. Il primo bacio che te ho dato ero gia innamorato, non vedevo ora di vederti di nuovo. Quando ho saputo che abitavi lontano di me non pensavo che ci rividiamo. A quell giorno ero triste. Ti ho sognato tante notte, te ho pensato tanti giorni. Cercavo di tutto possibile di rivederti. Quando mi hai detto che vieni, ero piu felice nel mondo. Dopo tanto tempo e troppo sacrifici ci siamo riuschiti a stare insieme e sono piu felice nell mondo che sto con te. Ti amo da vero, grande bacio. A dopo amore mio. Bacio
Vill ni veta vad det står får ni kolla google translater eller nåt.

Så nu sitter jag och väntar på min ljubavi som är på väg hem från jobbet så att jag får pussa på honom!






/B

Kommentarer
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

Å stort grattis till er! :) Hoppas ni får en underbar dag och firar.



Kram

2010-01-20 @ 01:21:39
URL: http://www.sunstreet21.devote.se
Postat av: Beccieboop

NAAAAW!! vilket gulligt sms.. jag brukar också få såna;) Ha e n skitbra kväll och hälsa marco att jag kommer nästa vecka;)puss

2010-01-20 @ 21:57:25
Postat av: M

Översättning tack!

2010-01-22 @ 00:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0