Har min pall övernaturliga krafter?

Har nu lyckats komma ut på nätet från min lägenhet som ni har märkt, men internetet funkar bara i sovrummet och bara om jag ställer datorn på en hög pall brevid sängen. Jag kan inte ha datorn i knät, jag tänkte att om det nu är så mycket bättre mottagning tio centimeter åt det hållet får jag väl flytta sängen längre dit, men det hjälpte inte så fort jag tar bort datorn från pallen kopplar den ner. Har min pall någon typ av övernaturliga krafter?

Köpte förresnten en ny vårjacka idag, men den har trekvartsarmar så kan nog inte börja använda den riktigt än. Försökte ta kort men det gick inte så bra, men här kommer mina två minst misslyckade försök.




 



/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0