Kvällshopping

Lite shopping så här på kvällen är aldrig fel. Gick i väg för att köpa en tröja till min pojkvän som jag blivit så kär i när jag gick förbi för några dagar sen (min favoritfärg, hoppas Marco också tycker om den). Men så råkade jag hitta en likadan tröja som jag har grå, fast i lila på rea så kunde inte låta bli att köpa den också, den gråa är typ mitt favoritplagg tillsammans med ett par svarta leggins och ett stort halsband: enkelt, snyggt och bekvämt!

Köpte en bok också för jag känner att jag måste uppdatera min engelska lite. Jag pratar ju bara italienska hela dagarna och svenska på telefon, inte ens på tv hör jag engelska efterssom italienarna dubbar allt. Så när jag ska prata engelska blir jag helt ställd. Valde en bok av Torey Hayden, hennes böcker brukar vara riktigt bra! 









/B

Kommentarer
Postat av: M

Det låter som du gick förbi din pojkvän och blev kär

2010-01-19 @ 22:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0