Roma Baby!

Jag kom fram till slut men trodde fan aldrig att jag skulle få mitt bagage! Seriöst, är inte det här typ det dummaste ni har hört?:
Planet landade så långt från terminalen att vi var tvugna att ta en buss, än så länge, småjobbigt men helt normalt. Men sen lyfter idioterna på Ryanair igen för att flyga bagaget närmare terminalen, varför?! Fick vänta i över en timme på att bagaget skulle komma, och snacka om otålig jag var, Marco stog ju där utanför spärrarna och väntade på mig!

Nu har jag i alla fall fått krama och pussa på honom i flera timmar innan han var tvungen att åka till jobbet, så nu är jag alldeles övergiven! Haha. Så ikväll blir det att kika på en massa stand-up dvder jag fick i julklapp nerkurad i soffan med en kopp varm choklad. Magnus Bernér är min gud!

/B

Kommentarer
Postat av: Beccieboop

KVINNA DU HAR INTERNET!:D:D:D:D

2010-01-04 @ 21:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0