I'm back!

Nu är jag tillbaka, friskare, inte frisk men frisk nog att ha ett liv igen. Tyckte inte att det var nödvändigt att skriva fler inlägg om hur mycket snorpapper jag använde och eftersom det var det mest spännande som hände under helgen så blev det att jag inte skrev något alls.

Idag har jag legat på playan spiaggan hela dagen med April, åh vad jag skulle ge mycket för att bo lite närmare havet just nu! Det är nästan outhärdligt varmt inne i Rom nu, och det blir bara värre, jag kommer antagligen lägga mig ner och bara vägra röra på mig i augusti. Camilla och Emma borde vara på Arlanda nu, var beredda på att svettas tjejer! Nu ska man alltså springa omkring till alla turistattraktioner i den här värmen? Nej vi hänger väl på stranden istället?! Ska testa min övertalningsförmåga när dom kommer.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0