Gårdagen, kvällen och natten

Igår mötte jag alltså upp Linnéa efter många om och men. Vi tog oss in till gamla stan och åt på Vapiano, galet gott men äckligt mätt blev jag. Sen irrade vi runt ett tag och gick på Systemet (första gången för mig! Haha) innan vi tog oss till Rålis, där vi satt och drack ett par cider och snacka skit med lite folk. Efter det kom det mera folk och vi fick spela gratis på Cypertown, så då gjorde vi det. Jag var sämst, eller ja delad sämst i alla fall. Sen kom mera folk och annat folk drog hem, vi lekte lite i en lekpark, och gick på Donken. Planen var att vi sen skulle hinna Kungsholmen runt innan vi tog pendeln hem, det gick inte som planerat för det var avspärrat överallt. Så vi kom inte längre än till Fridhemsplan och tog tunnelbanan till Centralen men missade sista tåget och tog taxi hem, vilket ju var bra mycket skönare i alla fall!

Ja det var nog gårdagen, mer eller mindre i alla fall.

/B

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-06-17 @ 11:24:59
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0