Livin' the italian life

Vilket betyder, pizza och en liter rödvin sådär en vanlig måndagkväll! Om det inte vore för att jag skulle upp tiiidigt imorgon vore det kanon, eller det är rätt kanon ändå men nu måste jag sova!







Och nu förstår alla varför jag aldrig fotar mig själv rakt framifrån, det ser bättre ut från sidan, så sluta klaga på att jag vinklar på huvudet så fort någon plockar fram en kamera! Och min skjorta ser ut som en pyjamas. Jaja det passar min osminkade look, sånt som händer när man bestämmer sig för att gå ut i sista sekund och att man ska mötas 20 minuter senare, en 21 minuter resa hemifrån

/B


Kommentarer
Postat av: M

Du är jättefin frammifrån!

2010-06-09 @ 18:32:05
Postat av: Frida

tycker du var grymt söt på den där bilden ;) snart ses vi <3

2010-06-10 @ 13:02:58
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0