Med håret i fokus




Alltså jag måste säga att frisörer var fan bättre förr! Förra gången jag färgade håret skulle jag färga blonda slingor i utväxten i två nyanser, jag fick en orangeaprikos utväxt! Gick till en annan frisör dagen efter som fick fixa till det.

Den här gången skulle jag ha mörkt hår, pekar på en sån där toffs som dom har, men jag fick ändå blont hår! Blondare än min riktiga hårfärg! Det var en färgskala jag valde den näst mörkaste men jag fick något mellan den ljusaste och den näst ljusaste, vafan! Så frisören fick göra om det och håret blev typ rött! Jag ber om mörkbrunt och frisören gör först blont sen rött! Seriöst?!

Nu är mitt hår mörkt i alla fall, mörkrött!


/B


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fint ju:) rött e fint:) den lite röda nyansen passar dina ögon.

Hoppas allt e bra..pusss<3

2010-03-11 @ 21:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0