Kaotisk morgon

Jag hade glömt bort hur lång tid det tar att göra sig iordning när man måste slåss om badrummen med fyra andra personer som tycker att deras bajsbehov är viktigare än att jag ska hinna i tid till vårdcentralen. Jag fick flänga hit och dit mellan olika speglar och badrum när jag skulle sminka mig. Sen att inga kläder finns kvar där jag lämnade dom för sex månader sen hjälper ju inte heller till när man har bråttom. Det slutade med att jag hade på mig en en jeansskjorta och lagom tills vi kommer till vårdcentralen säger Camilla men du har ju en fläck där, och där, och där och där, MEN?! Typ rostfläckar? Så då var det bara att åka hem igen och byta om så fort vaccineringen var avklarad. För att sen stressa tillbaka i en ren (?) jeansskjorta för att möta upp Linnéa.

/B


Kommentarer
Postat av: En av fyra andra

Men hallå! Nu var det slut på vårt privatliv.

2010-06-16 @ 23:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0