Fobier

Dessa varelser vill jag inte drömma om inatt! Jag har ingen direkt spindelfobi, jag trodde att jag hade det när jag var yngre. Men så kom jag fram till att det bara var fjortisfasoner och att jag inte alls var speciellt rädd för spindlar, men jag tycker knappast dom är mysiga ändå.
Jag tycker synd om alla människor som har fobier, riktiga fobier alltså. Det finns ju fobier mot precis allt, vissa värre en andra, vissa som gör att man inte ens kan leva ett normalt liv. Tänk att rädsla kan ha så stor påverkan på våra liv?!

Har ni några fobier?


Bilden är tagen i Zaras sjyltfönster här i Rom.


/B

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, det är inte så svårt som det ser ut :P jag har gjort en anigif i ett program som heter photoscape som går att ladda ner gratis om du googlar :) svinsmidigt.

2010-02-05 @ 08:26:21
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Tack himla mycket för att du delade med dig av dina åsikter och skrev ett par (många) rader!



Ja själva idén är ju att sälja snygga kläder till ett riktigt bra pris :)



Nej vi designar inte kläderna utan köper in dem, än så länge, växer det vet man aldrig vad som händer ;)



Och ja det är himla roligt att jag och moder gör det tillsammans, hoppas det kommer blir toppen så tack för din lyckönskning!

2010-02-05 @ 11:14:16
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0