Godmorgon

Godmorgon! Nu har jag vaknat, tvättat bort sminket från igår och duschat bort rökstanken (tydligen var det okej att röka inomhus där vi var igår), borstat tänderna 3 gånger och lagt mig i sängen igen. Baksidan av en utekväll ;). Och nej jag är inte bakis jag mår hur bra som helst, bara att det är så varmt och skönt under täcket! Men fan vad gott det vore med en pizza!

Det blev en dyr kväll igår. Inträdet hade de plötsligt höjt från 5 euro till 18 sen vi var där sist i somras! En bacardi breezer kostade 10, det är till och med värre än i Sverige! Det brukade vara billigare att festa här?!
Och på tal om att röka inomhus, jag är så glad att de förbjöd det i Sverige innan jag blev myndig. Inte bara för att det stinker, men det är ju totalt livsfarligt med alla som står och dansar och viftar med cigaretterna på ett smockat dansgolv! Det bara skriker förstörda kläder och såriga armar! Tror föresten att det är förbjudet här med, men det verkar inte som det är så noga?

Bilder kommer upp lite senare.

/B

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha tack.... ler kanske borde ha det så oftare då :)

2010-02-13 @ 14:16:37
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0