Gratis bio



Ni har säkert fått 100 invites till gratisbio och är rätt trötta på det för länge sen. Har jag rätt? Jag gick i alla fall med för en vecka sendan Jag måste säga att jag blev verkligen posetivt överraskad! Efter bara en vecka har redan samlat ihop 199 poäng. Det betyder att det saknas ett ynka poäng för att jag ska få ett presentkort på 50 kronor på valfri butik helt gratis! Eller om jag samlar ihop ytterligare 201 poäng får jag en gratis biobiljett. Nu ångrar jag lite att jag inte gick med tidigare, snacka om lättförtjänta shoppingpengar! Vi får se hur mycket pengar jag lyckas samla ihop tills jag kommer hem till Sverige. Då blir der shoppa av! Vill ni också tjäna ihop lite extra att shoppa för? klicka här!

/B

Kommentarer
Postat av: V I L J A

Tassar in och hoppas att du haft en skön start på den nya veckan och den nya månaden :}



Förresten, undrar om du har lust att smita in och rösta på mig hos Heyli.

Jag kan nämligen vinna ett armband, Är nummer 1 av finalisterna :)



http://heyli.blogg.se/2010/january/rosta-pa-den-du-tycker-ska-vinna.html



Tack på förhand!

Alla som tar sig tid att rösta blir dessutom länkade i ett inlägg på min blogg sedan :}

2010-02-01 @ 21:20:13
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag har varit med i gratisbio i några år. Funkar sådär. Jag är så glömsk så när jag nätshoppar så kommer jag aldrig ihåg att gå in via gratisbio.

Jag kommer på det när jag lagt in beställningen, hehe!

2010-02-01 @ 21:20:31
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0