Torey Hayden

Bulldegen jäser för fullt och så länge tänkte jag passa på att tipsa om en bok författare.

The Sunflower Forest
av Torey Hayden är den senaste boken jag läst ut. Tyvärr måste jag säga att den är den sämsta boken jag läst av Hayden, den var knappast dålig men jag hade väl kanske för höga förväntningar efter alla andra bättre böcker jag läst av henne. Jag har en slags hat-kärlek till hennes böcker dom är så hemska men det är samtidigt det som gör dem så fängslande och gripande, jag blir jättearg och ledsen när jag läser böckerna som handlar om barn med livsöden den ena hemskare än den andra. Jag läste min första Haydenbok när jag gick i 8:an och nu mer än fem år senare tycker jag fortfarande att de är bra! 

 




/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0