Jag orkar inte snyta mig mer!

Nu ska jag gnälla massor, man får faktiskt gnälla när man är sjuk. För det första är jag nu inne på vår sista toarulle för att jag snyter mig så in i helvetes mycket, seriöst vart kommer allt snor ifrån? Hjärnkontoret?! Jag har säkert snutit ut hela min kroppsvikt i snor vid det här laget! För det andra fan vad det kliar! Jag klagade på de svenska myggorna för ett tag sen men de italienska myggorna de är fega jävlar! De syns inte, de hörs inte, de känns inte förren de är borta för länge sen och då jävlar kliar det! Jag har inte sett en enda mygga, en enda (!) och ändå har jag fyrtioelva myggbett! Jag tror faktiskt att jag är lite allergisk mot italienska myggor också för betten växer liksom ihop som nässelutslag ungefär. Sen för det tredje så är det ju fruktansvärt varmt också (vilket förstås hade varit fantastiskt varmt om jag legat på stranden just nu utan feber och niagarafallet ur näsan) och mitt upp i alltihopa så har vår fläkt börjat ge ifrån sig ett smått skrämmande och extremt irriterande högt gnällande ljud så fort jag sätter på den, palla liksom?! Och just det jag har fått mens också och min choklad är slut! Vad ska jag nu tröstäta, yoghurt?!

/B (Fröken gnällspik)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0