Update

Har varit riktigt dålig update senaste dagarna, men det är ju inte alls lika kul och blogga om man inte kan lägga upp foton. Väntar på massa kort som jag vill lägga upp här men alla är så jälvla sega. Förstår inte alls varför ingen vill sitta inne vid datorn när det är sånt här härligt sommarväder?! Så det får väl bli när det blir. Det suger att min kamera har gått sönder, måste köpa en ny illa kvickt! Men jag vet inte vilken man ska köpa isf.

Igår var jag och Jenny på Josefina och drack Rosé i solen och sen drog vi vidare till Soapbar, det är tydligen där man ska hänga på tisdagar, rätta mig om jag har fel? Vi hade iaf gryyymt kul! Nästan så man längtar tillbaka lite till våra glansdagar, haha! Träffa massa trevligt folk och det kändes som kvällen bara försvann. Helt plötsligt satt vi i en taxi på väg hem. Bilder kommer som sagt senare.

Idag åkte vi ut till landet, och jag lyckades bränna mig som fan! Lyckat att jag måste åka till Sverige för att få lite färg?!

Nu ska jag och pappa snart åka till Arlanda och hämta min älskling! Yeay!

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0