Dilemma


Jag insåg igår att det kanske inte var världens smartaste att byta hårfärg efter över fem år, mina kläder passar ju inte lika bra till min nya hårfärg! Och inte mina ögonbryn heller! Så nu måste lära mig att sminka ögonbrynen. Jag har sminkat mina ögonbryn en gång i mitt liv och då var jag utklädd till påskkärring! Haha, dagens i-landsproblem. Det får bli en ögonbrynspennjakt någon av de närmsta dagarna. Kanske lite svarta kläder också, det är den ända färgen jag tycker passar riktigt bra till mitt rödbruna hår.


/B

Kommentarer
Postat av: Jenny Kring

vad fint du blev i håret gumman. Det passar jättebra :) Saknar dej. Puss. Kommer du till sthlm något snart? Över min födelsedag kanske ? Jag har skaffat egen vimmelfotograf för kvällen.

2010-03-14 @ 19:18:13
URL: http://jennykring.blogg.se/
Postat av: M

Grönt måste väl passa?

2010-03-17 @ 13:05:26
Postat av: Tanya

En väldigt fin hårfärg pådig!!! :D

2010-03-20 @ 14:55:11
URL: http://lifeoftanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0