tick tack tick tack

Jag sitter här och stirrar irriterat på klockan. Redo att dra ut och slå hål på myten blondiner har roligare, utgång står på schemat. Men först har jag en check-in som måste avklaras, men de jävla gästerna har inte kommit ännu. De skulle varit här för 1-2 timmar sedan. Hoppas verkligen att dom kommer innan tunnelbanan slutar gå 01.30, känns ju lite lamt att ta nattbussen till krogen!

Tunnelbana

Stockholm: tunnelbanan går hela natten på helgerna!
Rom: tunnelbanan stänger 01.30 på helgerna och 23.30 på vardagar
Stockholm 1 - Rom 0

Stockholm: mobilerna funkar.
Rom: mobilerna funkar inte för fem öre. vad gör man om tunnelbanan står stilla och man ska möta någon?
Stockholm 2 - Rom 0

Rom: tunnelbanorna går när dom ska, är inte inställda eller försenade
Stockholm: tunnelbanorna är i mer regel än undantag försenade
Stockholm 2 - Rom 1

Det suger att jag har hunnit skriva det här inlägget och gästerna har fortfarande inte kommit!
Hade jag varit nagelbitare hade jag inte haft några naglar kvar vid det här laget!

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0