Lever du?!

Tydligen har min frånvaro på bloggen tolkats som att jag fortfarande är sjuk, ja mer eller mindre dödssjuk. Det stämmer inte mina fyrtioelva mediciner värkar ha funkat, min hand är fortfarande inte helt återställd, men å andra sidan, när var den det senast? Mitt tandkött är i alla fall tillbaka i normal form och storlek, så jag kan tugga igen.

Fick inget svar på vad det var jag hade fått mer än att jag hade en inflammation i kroppen, däremot fick jag en jävla massa medicin. Lustigt att de vet hur de ska behandla sjukdomen om de inte vet vad det är? Men å andra sidan kanske de bara chansade lite, och de var därför jag fick så många mediciner, något borde ju hjälpa liksom?

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0