Concerto di primo maggio

Igår var det alltså festa di primo maggio här i rom. Jag och älsklingen gick dit och tittade lite på konserten och sen när han skulle iväg till jobbet mötte jag upp Johanna och compani. Vi satte oss i en park bakom scenen och drack billigt vin och snacka skit, hellyckad kväll!
 
Här kommer ett gäng bilder!


Jag och Marco


Regina, Sara, Johanna, jag, Katie och Kate


Katie, Kate, Anna och Regina


Sara och Johanna


Katie, Regina, Anna och Kate


Jessica jag vet att du tycker att jag är dålig på att trängas, men igår var jag grym!


Anna, Katie, Regina och Kate


Fylla?


Det var nästan lika mycket folk som skulle försöka ta tunnelbanan som det var på konserten.

/B

Kommentarer
Postat av: line

mm, jag ser peroni!

2010-05-02 @ 18:34:21
URL: http://linew.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hehe <3 love.

2010-05-02 @ 19:00:51
URL: http://jesstheactress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0