Remember me

Efter att vi trampat omkring i trampbåten här om dagen var vi och såg Remember me på bio. Det var rätt spontat och eftersom vi inte planerat att gå på bio, hyra en trampbåt, köpa tavelramar (som för övrigt visade sig vara för små), äta lunch eller ju det var ju i alla fall planerat så var pengarna liksom slut, inga popcorn?! Jo vi lyckades skrapa ihop 4 euro i småmynt till en Baby menu att dela på, tjejen i kassan måste tyckt att vi var Italiens snålaste människor, haha! Men men bättre det än ingenting!

Jag gillade filmen men inte slutet! Usch! Jag tycker att alla filmer skulle sluta lyckligt! Fast jag förstår inte vad all den här Robert Pattison hysterin kommer ifrån jag är inget Pattison fan jag föredrar varulven! Blek kall sak vs solbränd varm sak, ja ni ser ju själva! Vad tänker ni med människor?!






/B

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0