Sjuk

Fyyy fan vad dåligt jag mår! Min rygg har typ gått av och jag har feber och huvudvärk och är förkyld! Bara svettas och fryser om vartannat. Med undantag för att jag kallsvettas emellanåt. För tillfället är jag nerbäddad under tre täcken, värmefläkten är på och jag satte på mig de varmaste kläderna jag kunde hitta, ändå sitter jag här och skakar. Höll på att svimma på jobbet tror jag, har aldrig svimmat i hela mitt liv, men fan vad obehagligt det var att bara nästan svimma! Åh vilken härlig dag!

Har varit riktigt dålig på att uppdatera på senaste, och tror faktiskt inte att jag pallar göra det ikväll heller. Utlovade bilder får komma imorgon eller när jag mår bättre.

Hoppas ni har en bättre kväll än mig!

/B


Kommentarer
Postat av: Camilla

Krya på dig! <3

2010-04-16 @ 21:46:03
URL: http://camillanee.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Hoppas du blir bättre snart!

2010-04-17 @ 12:52:55
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0