Jordgubbar

Mötte upp Johanna igårkväll och vi orienterade oss förvånansvärt lätt till Campo di fiori för aperitivo och pizza, väldigt mysigt. Lär hända igen!



Imorse börjat jag och ljubavi med att äta frukost på en bar med alldeles för många C:n för att jag någonsin skulle kunna stava till det eller uttala det. Gott var det i alla fall. Sen har vi mest yrt omkring hela dagen. Köpte ett par ballerinaskor också nu till våren. Nu sitter jag och käkar jordgubbar, så sjukt gott jag skulle nog kunna leva på jordgubbar. Men det ska jag inte, snart är dags för middag och sen är det nog bio som gäller.

/B


Kommentarer
Postat av: anette

Spar några till mig å Matilda, jag älskar också jordgubbar. Det bästa med dem är att de är fulla med järn också. Kram

2010-03-25 @ 10:38:09
Postat av: Anette

Nu är snart den stora dagen inne när vi flyger till ROM. HAhaha tror att det finns iallafall några som är avundsjuka på oss. Belinda kan du beställa vackert väder?

2010-03-25 @ 10:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0