once upon a time not long ago...

Jag googlade mig själv nyss, ja jag vet att jag är patetisk! Hur som helst hittade jag de här bilderna:



















Det känns som en hel livstid sen de här bilderna togs, och visst hade vi många galet roliga partykvällar in our days, haha men jag kan faktiskt inte säga att jag saknar det. Visst det är kul att svepa drinkar och dansa loss på dansgolvet någon gång ibland. Men det var fan mer regel än undantag att vi var ute och när jag tänker tillbaka på det känns det mest jobbigt och jag fattar inte hur fan jag orkade?! Ja, jag håller nog på att bli gammal!

/B

Kommentarer
Postat av: M

Hallåååå!

Nu svarar varken du eller Rebecca

2010-05-06 @ 20:24:22
Postat av: Jessica

Heeej! Jag saknar dig något så fruktansvärt! :( :) vill komma ner i sommar, dock vet jag inte när. men men.. kan hålla med dig, det var riktigt roligt under tiden vi var ute, men saknar det faktiskt inte heller :)

2010-05-07 @ 22:20:14
URL: http://jesstheactress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0